Vraag en antwoord

Meest voorkomende vragen hebben wij in onderstaand overzicht
proberen te beantwoorden.

Staat uw vraag of antwoord er niet tussen, schroom niet ons te bellen of te mailen!

Aanvraag:

Kan ik als uitvaartverzorger ook een uitvaartkist aanvragen?
Als uitvaartverzorger kunt u een uitvaartkist bestellen.

Kan ik als particulier ook een uitvaartkist aanvragen?
Als particulier kunt u een uitvaartkist bestellen.

Hoe selecteer ik de juiste uitvaartkist?
De producten op onze website zijn geordend in categorieën. Onder het kopje ‘stel uw uitvaartkist samen’ kiest u de categorie en de producten waar u naar op zoek bent. 

Is mijn aanvraag wel goed doorgekomen?
Nadat uw aanvraag is gelezen, zullen wij persoonlijk contact met u opnemen.

Kan ik buiten Nederland ook bestellen?
VIEK levert de uitvaartkist(en) persoonlijk bij u af. Voor het leveren van een uitvaartkist buiten Nederland gelden andere afspraken. Neem hiervoor contact Graag ontvang ik van u hierover een bericht om samen te kijken naar de mogelijkheden.

 

Bezorgen:

Wat is de levertijd?
U geeft zelf aan wanneer u de uitvaartkist wenst te ontvangen.

Hoe wordt de uitvaartkist geleverd?
VIEK levert de uitvaartkist persoonlijk af.

 

Betalen:

Hoe kan ik betalen?
Nadat de bevestiging is verstuurd ontvangt u vanuit VIEK een factuur per e-mail. Deze kunt u binnen 14 dagen overmaken op rekeningnummer NL49KNAB0256764328.

Zijn de prijzen incl. BTW?
De genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Hoe zit het met de verzendkosten?
De verzendkosten zijn € 50,00,-. Meer informatie kunt u vinden op de pagina ‘prijzen’. 

Algemeen:

Heeft VIEK een showroom?
Op dit moment is er nog geen officiële showroom, maar u bent altijd welkom. Maak gerust een afspraak.